Jak to probíhá?

1. krok

Vyplnění formuláře

Vyplnění formuláře, domluvení schůzky po telefonickém spojení s přiřazeným poradcem

2. krok

Schůzka s poradcem

Schůzka s poradcem, vysvětlení celého procesu a seznámení s naší společností, získání informací a potřebných dokumentů od klienta pro tvorbu řešení na míru

3. krok

Tvorba analýzy a finanční nabídky

Tvorba analýzy a finanční nabídky na míru klienta dle informací zajištěných na osobní schůzce z poradcem

4. krok

Podpis dokumentace

Návštěva přímeho poskytovatele úvěru a podpis dokumentace předem odsouhlasené finanční nabídky, bude vám vysvětlení celého procesu financování a podepisování smluv

5. krok

Vyplacení zálohy

Vyplacení případné zálohy po domluvě

6. krok

Zaslání dokumentace

Zaslání kompletní dokumentace na příslušný katastr nemovitostí

7. krok

Čekání na zápis plomby

Čekáme na zápis vytyčení plomby na katastru nemovitostí, pravidelně kontrolujeme stav a jakékoliv změně vás ihned informujeme

8. krok

Provedení zápisu na katastr

Proveden zápis na katastru , vyplácíme veškeré vaše závazky dle dohody o vyplacení a v případě žádosti peněz navíc zašleme na Váš účet

poslední krok

Hotovo

HOTOVO!!, již máte vyřešenou veškerou finanční situaci a v případě jakýchkoliv otázek víte, kam se obrátit.